نحوه استفاده از جرم گیر در دستگاه ظرفشویی

اکثر افراد بر این عقیده هستند چون داخل ماشین ظرفشویی آب و مواد شوینده وجود دارد پس همواره تمیز می باشد. اما این عقیده اشتباه است زیرا، رسوب و آهک در قسمت های زیرین ماشین ظرفشویی جمع می شود؛ این رسوب و آهک علاوه بر آسیب رساندن به سیستم ماشین ظرفشویی بر کیفیت شستشو نیز نقش بسزایی دارد و دیگر ظرفها همانند قبل تمیز و براق نمی شوند .

جرم گیر ماشین ظرفشویی فینیش

پس از شستشوی ظروف ممکن است چربی هایی در ماشین ظرفشویی به صورت نا خواسته باقی بمانند یا لوله های داخلی دستگاه دچار گرفتگی شوند. پس از مدتی استفاده از ماشین ظرفشویی ممکن است مقداری رسوبات آهکی در ماشین های ظرفشویی باقی بماند.تمام این عوامل ذکر شده می توانند برای دستگاه ماشین ظرفشویی شما مشکل آفرین باشند و یا طول عمر دستگاه شما را کاهش دهند.

برای مقابله با این مشکلات و عوامل شما عزیزان می توانید از جرم گیر ماشین ظرفشویی فینیش استفاد کنید.

این محصول با رفع تمامی مشکلات ذکر شده باعث افزایش طول عمر دستگاه شما می شود.

برخی از افراد فکر می کنند که تنها با استفاده از قرص های خوب و با کیفیت کار تمام است در حالیکه برای نگهداری خوب و مطمئن بایستی برای ماشین ظرف شویی هم مثل خودرو و یا دیگر وسایل مهم تان برنامه تعمیرات و نگهداری داشته باشید، استفاده منظم از جرم گیر هم جزء همان برنامه هاست.

شما ممکن است فکر کنید که ماشین ظرفشویی شما تمیز است، زیرا ظاهراً تمیز به نظر می رسد. اما با گذشت زمان در بخش های حیاتی از ماشین ظرفشویی مانند فیلتر،سلاح اسپری آب، لوله ها، پمپ آب و تخلیه،جرم و رسوب جمع میشود.مراقبت فعالانه از ماشین ظرفشویی خود را با پاک سازی تمام بخش های حیاتی و پنهان آن با جرم گیر ماشین ظرف شویی فینیش تجربه کنید.

فراموش نکنید ماشین تمیزتر به معنی ظروف تمیز تر است. لذا برای سالم ماند ماشین ظرفشویی و جلوگیری از خراب شدن آن و باتوجه به گران شدن قطعات و دردسر های تعویض ، توصیه می شود که بعد از هر 60 بار شستشو یا هر یکماه یکبار ، ماشین ظرفشویی خود را توسط مایع جرم گیر فینیش ، جرم گیری کنید.

جرم گیر ماشین ظرفشویی فینیش با رایحه آبی‌رنگ یا لیمویی رنگ، قابلیت چربی‌زدایی و جلوگیری از تشکیل رسوبات آهکی در ماشین ظرفشویی را دارد. برای راحت‌ شدن از دست چربی و رسوبات پنهان‌ شده در ظرفشویی، می‌توان از این محصول 250 میلی‌لیتری استفاده کرد. محلول تمیزکننده‌ی فینیش دارای یک لایه‌ی آبی‌رنگ با قدرت چربی‌زدایی بالاست که به‌علت چگالی کم، بالای لایه‌ی سفیدرنگ قرار گرفته است. این لایه‌ی سفیدرنگ جهت جلوگیری از رسوب آهک و درخشندگی ماشین ظرفشویی استفاده می‌شود. هر ماه یکبار، باید زمانی که ماشین ظرفشویی خالی است، در پلاستیکی مایع تمیزکننده‌ی فینیش را باز کرد و آن را به صورت سروته و وارونه در طبقه‌ی بالایی ماشین ظرفشویی گذاشت و طولانی‌ترین برنامه‌ی شست‌وشو یا برنامه‌ای با دمای بالا را انتخاب و ماشین را روشن کرد. مایع با شروع به کار ماشین به اطراف پخش می‌شود و به طور فوق‌العاده‌ای همه‌ی قسمت‌های ماشین را رسوب‌زدایی و تمیز می‌کند. با استفاده از مایع تمیزکننده‌ی فینیش علاوه بر تمیزشدن و چربی‌زدایی ماشین ظرفشویی، ظرفها براق شده و بوی نامطبوع ماشین از بین خواهد رفت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *